Waterput deel 03!!! - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu Waterput deel 03!!! - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu

Waterput deel 03!!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Juli 2010 | Nederland, Lichtenvoorde

Beste Inge en Mireille, en leerlingen van het Graafschap College.

De pomp is bijna klaar, vandaag 22 juli zijn er langs geweest, de put is nu aan de bovenkant gesloten. Morgen zal de pomp er op geplaatst worden en begin volgende week zal alles afgewerkt worden.

We hebben, helaas door de ziekte van een van de kinderen van de aannemer, de aannemer zelf niet kunnen spreken. Het ziet er naar uit dat het allemaal goed gaat.

De mensen die rond de put wonen zijn begonnen met het maken van een hekwerk rond de put.

Wij gaan er van uit dat eind komende week alles helemaal klaar is.

Groeten Dirk en Tineke

Het zal nog wel even duren voordat ik de foto's heb ontvangen, maar de put is dus echt BIJNNNA klaar! :) Super!

• 23 Juli 2010 - 07:12

Mayke:

Wat een geweldig nieuws! Helemaal leuk!