Foto's!!! - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu Foto's!!! - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu

Foto's!!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Januari 2011 | Nederland, Lichtenvoorde

Jaaa het is zover, ik heb foto's van de waterput!! Heeel erg leuk.

Vanmorgen belde Tineke op of ik zin had om langs te komen, maar natuurlijk!! We hebben gezellig bijgekletst en elkaars foto's bekeken.
Ik zag ook eindelijk de foto's van 'onze' waterput, heeel erg leuk :)

Deze keer geen lang verhaal, bekijk de foto's maar!! ;)

PS: de foto's zijn niet allemaal van Nyasambi, de meeste foto's tijdens de bouw zijn gemaakt bij een ander project. Dit omdat er van 'onze' put tijdens de bouw weinig foto's zijn gemaakt. Dit om wel een duidelijk beeld te krijgen hoe het nu in zijn werk is gegaan :)

PPS:
CHECK HET FILMPJE!!! :D

• 29 Januari 2011 - 17:47

Chantal:

geweldig om de foto's te zien van de waterput. nu kan je echt zien waar we het voorgedaan hebben.

• 31 Januari 2011 - 10:56

Maartje:

Inge! Wat gaaf om te zien dat hij nu helemaal af is! Leuk ook om bij te praten met Tineke. :)