Klaar voor vertrek!!! (???) - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek!!! (???) - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!!! (???)

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 September 2009 | Nederland, Lichtenvoorde

Nog maar iets meer dan een week! En dan ben ik gewoon al in Tanzania, niet te geloven....

Oke, alles is voorbereid, nog wat kleine dingen op school, gesprekken en dergelijke, en dan is echt alles klaar. Mijn koffer is zo goed als gepakt, nog even wat laatste checks en dan gaat ie DICHT en ga ik er niet meer over nadenken. Lekker kermis vieren en dinsdag vertrek ik. Spannend!! Ik heb er nu ook wel heel erg zin in. Toch ben ik wel bang dat ik vanalles ga vergeten, zoals gewoonlijk... Af en toe krijg ik een aanval: 'SHIT heb ik dit wel? En heb ik daar wel aan gedacht??????? Moet ik dat nog doen?? Of is dat nog handig? Heb ik genoeg kleren? Of teveel? Wat voor schoenen gaan er nu definitief mee?' Pffff moeilijk hoor ;)

Gisteren mijn afscheidsfeestje gehad, was erggg gezellig en nog heel veel leuke en nuttige dingen gekregen, van reisgids tot gelukspoppetje en zelfs handschoenen! Iedereen bedankt voor het leuke feestje en de leuke kado's! Ik kijk erg uit naar de vlucht, want dan mag ik eindelijk mijn boek zien waarin iedereen nog verhalen heeft geschreven en foto's heeft geplakt, erg leuk! Ben benieuwd! Dankjewel vriendinnetjes :)

Dit weekend wordt het keihard werken bij de corsowagen, daarna lekker kermis vieren! voor ik het weet zit ik in het vliegtuig!

Whaa ik heb er zin in!


  • 07 September 2009 - 15:24

    Maartje:

    Graag gedaan meisje!

    Ik vond je feestje ook echt super! Vanmorgen iets minder super maar ik heb het weer overleefd! ;)

    Het komt nu allemaal wel echt heel erg dichtbij! Ben benieuwd wat je van het boek gaat vinden! :D

    Tot snel! Kusje

  • 08 September 2009 - 12:52

    Sandra:

    Ik wilde je even heel veel plezier wensen maak der een top tijd van! maar dat zal wel lukken! ik ben benieuwd naar al je verhalen! veel plezier!

    Liefs Sandra Cornelissen (van je oude klas)

  • 08 September 2009 - 15:27

    Manouk:

    Heel veel succes en plezier, ik ga je zeker volgen!

    Liefs Manouk

  • 08 September 2009 - 21:16

    Tessa:

    meid niet te zenuwachtig worden want het komt allemaal goed!ga ma lekker veel leuke dingen doen en feesten en dan kun je die weken er zeker tegenaan! Ik zie je met de kermis! Kusjes!

  • 09 September 2009 - 08:35

    Inke:

    Whoee volgende week al! spannend!
    ik wens je echt heel veel plezier en succes!
    het zal zeker een super ervaring worden!:D

    Liefs Inke

  • 14 September 2009 - 12:34

    Ivanka:

    Hey Inge,
    Heel veel succes en plezier daar in Afrika:D.
    Liefs Ivanka

  • 17 September 2009 - 20:14

    Anne (groenlo:P):

    eeej Inge..

    oeh wat was de kermis een groot feest!!Wat was het maf om dinsdag ineens bij lansing bleumink aan te komen en ineens geen inge meer te zien..Natuurlijk nog wel goed gefeest terwijl jij in de wolken vloog..op reis naar tanzania:D..Hoe super gaaf!!Ben benieuwd naar je verhalen..dus w8 met smart af of je eerste avonturen!!

    enjoy it!!xxies Anne

  • 17 September 2009 - 23:30

    Carlijn:

    Hoi Inge,

    Ik wens je een hele goede tijd in Tanzania. ik heb je afscheidsfeestje gemist ( maar het was erg gezellig en geslaagd heb ik gehoord.)
    Ook had ik nog even afscheid willen nemen voortijd ,maar dit is er niet van gekomen.sorry.
    Maak er een onvergetelijke tijd van in Tanzania .Ik zal je blijven volgen.

    Groetjes en een dikke knuffel Carlijn

  • 19 September 2009 - 17:27

    Anne (Lievelde):

    Inge!!!!

    Jeetje je zit gewoon nu al in Tanzania!! Spannend gek! Echt gaaf dat je dit avontuur bent begonnen! Ik wacht je berichtjes af! (wel snel weer eentje plaatsen he)

    Liefs Anne

  • 21 September 2009 - 06:46

    Tessa:

    HOi meissiej!!
    Hoe is het daar? Goede vlucht gehad? Het internet doet het zeker nog niet daar, ik ben super benieuwd naar al je verhalen! We wachten af;)
    Succes!!!!

  • 21 September 2009 - 09:23

    Chantal:

    eey inge!

    hopelijk heb je het naar je zin daar.
    heb je leuke collega's?
    dat je nu al in tanzania zit dat gaat snel.

    hopelijk horen we snel wat van je

    veel plezier chantal


  • 23 September 2009 - 19:28

    Tim Baijens:

    Ha Inge, zojuist ook je collega al een berichtje verzonden! Heb je het al een beetje naar je zin? Kun je aarden daar in dat gekke, maar o zo mooie Tanzania. Zoals ook tegen Mireille, laat het weten mocht je nog vragen hebben, tel staat altijd aan. Dirk en Tineke komen binnen enkele dagen weer bij jullie in het dorp terug, zoek ze rustig op. Zo ook natuurlijk Meedy, jullie begeleider!
    Heel veel plezier en succes gewenst! Geniet ervan.
    groeten Tim Baijens

  • 24 September 2009 - 19:28

    Fam Klein Tank:

    Haa Inge!
    hoe is het daar?
    we hoorde van je moeder dat je gisteren was begonnen in het ziekenhuisje? Ben je al helemaal gewend aan de leefomstandigheden daar?
    volgende week belt Yvonne je een keertje op! : ) veel succes en plezier nog!
    we horen snel van je!
    groetjes fam. klein Tank!

  • 24 September 2009 - 20:28

    Herman En Marian:

    Hoi Inge,
    hoe gaat het met jou?
    We stellen ons voor hoe het daar in Tanzania is en hebben op internet een indruk gekregen over het land. Wat super dat jij, ons buurmeisje, daar bent. Dat jij daar gaat werken in een ziekenhuis. Wat zijn we trots op je. We wensen je een hele fijne, leerzame en vooral ook prachtige tijd toe. Geniet ervan en wees trots op jezelf. Liefs Herman en Marian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lichtenvoorde

Stage Sumve hospital

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Foto's!!!

06 Augustus 2010

Het is zover: de waterput is klaar!

22 Juli 2010

Waterput deel 03!!!

21 Juli 2010

Waterput - deel 02

16 Juni 2010

Start bouw waterput
Inge

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 37604

Voorgaande reizen:

25 September 2014 - 11 Januari 2015

Bachelor thesis Sri Lanka

15 September 2009 - 05 December 2009

Stage Sumve hospital

Landen bezocht: