Eindelijk! - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Inge Stevens - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Juni 2009 | Nederland, Lichtenvoorde

EIN-DE-LIJK bericht! En ook nog eens heel erg goed bericht; de licentie voor Tanzania is rond!

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.. bijna 6 weken heb ik in spanning gezeten!
Begin april heb ik een gesprek gehad, en eind april kreeg ik te horen dat ik was uitgekozen om er ook daadwerkelijk heen te gaan! Whoee superblij natuurlijk! Maarrrr... Het wat nog niet helemaal zeker of het door zou gaan, omdat school nog een licentie moest regelen voor het ziekenhuisje, waardoor ze ook echt stagiaires mogen ontvangen daar.

Dit duurde allemaal erg lang en dit was wel frustrerend natuurlijk, maargoed nu is het dan eindelijk allemaal definitief.

Half september zit ik dan echt in Tanzania, ik kan het nog niet helemaal geloven..
Ik ga drie maanden stage lopen als verpleegkundige in een klein ziekenhuisje in Sumve. Allemaal erg primitief, maar dat maakt het natuurlijk extra uitdagend! Spannend..

Morgen gaan we op school alles doorspreken en daarna gaan de echte voorbereidingen beginnen, visum, vaccinaties, etc etc.

Wordt vervolgd...

  • 02 Juni 2009 - 21:02

    Ewald:

    Kijk aan, super leuk zeg!!!..spannend dus... Fijn dat ik het eerste berichtje mag plaatsen;)..

    x- Ewald

  • 02 Juni 2009 - 21:08

    Inke:

    GEWELDIG!!
    zal spannend zijn, maar zeker een mooie ervaring!!:D

    Liefs Inke

  • 03 Juni 2009 - 10:22

    Nicole;):

    Meteen een waarbenjij! Echt super dan kunnen we je altijd volgen.. Tenminste als t Internet er doet:D
    Als ik geen werk heb ga ik met je mee(A) Haha;)

    Liefs Xx

  • 03 Juni 2009 - 10:24

    Maartje:

    Ingee!

    Nog een keer! Echt helemaal super joh! :D Echt eeen super kans!!

    Maar nu moeten we jou wel heel erg lang missen! :O

    Zie je snel! Kusje

  • 03 Juni 2009 - 11:08

    Tessa:

    Haj meid!
    Super leuk dat je deze site hebt aangemaakt! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben daar. Zo kan ik mooi alles volgens:P Hopelijk dat het internet het daar goed doet zodat je veel verhalen kunt schrijven.
    Je hebt het echt verdiend om daar heen te gaan! Succes vanmiddag op school!
    Tot morgen, groetjes Tessa

  • 03 Juni 2009 - 15:32

    Mireille:

    Ha reis/stage genoot,

    Je hebt al heel wat reacties, leuk hoor! Ze leven echt met je mee. Dat wordt nog wat als je straks in Tanzania zit. Maar hopen dat we voldoende internettijd (verbinding) hebben om al de reacties te lezen.

    Ik heb in de auto mij even laten gaan, zoooooo verschrikkelijk veel zin om te gaan. Voor jou was het 6 weken wachten, ik wacht al vanaf vorig jaar oktober. Nu komt de ontlading.. hahahaha..

    We mailen, smsen, bellen of zien elkaar..


  • 03 Juni 2009 - 16:03

    Maryse:

    SUPER=D. echt geweldig. natuurlijk ga ik al je verhalen lezen enzo(A) woehoe& spreek ik je nog zeker van te voren ;D

    kusjee

  • 09 Juni 2009 - 17:27

    Mier:

    Heb je het gezien?? Nog maar 98 dagen, dan gaan we al... JOEPIEEEEE!!!!!

  • 22 Juni 2009 - 18:57

    Korrel:

    Je hebt al meer berichtjes voordat je weggaat dan ik in totaal in 1 jaar:P

  • 01 September 2009 - 13:58

    Tessa:

    haj meid!
    oeeeh nog 2 weekjes!!! echt spannend hea! nu komt het echt dichtbij! maar eerst nog ff flink lichtevoordse kermis vieren he! ik zie je dan hopelijk daar!! gaan we zekers ff meeten voordat je gaat;)
    Succes vast met koffers pakken:P

    Groetjes!!!!!

  • 05 September 2009 - 06:48

    Conny:

    Heey Inge,
    Het wordt nu echt spannend, of niet dan?
    Ben je er al helemaal klaar voor? Het avontuur kan beginnen...
    Hoop veel van je te lezen en wens je alvast veel succes met alles!!
    Ik blijf je volgen, liefs,
    Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lichtenvoorde

Stage Sumve hospital

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

Foto's!!!

06 Augustus 2010

Het is zover: de waterput is klaar!

22 Juli 2010

Waterput deel 03!!!

21 Juli 2010

Waterput - deel 02

16 Juni 2010

Start bouw waterput
Inge

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 37623

Voorgaande reizen:

25 September 2014 - 11 Januari 2015

Bachelor thesis Sri Lanka

15 September 2009 - 05 December 2009

Stage Sumve hospital

Landen bezocht: