Bye bye Sumve.... - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Inge Stevens - WaarBenJij.nu Bye bye Sumve.... - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Inge Stevens - WaarBenJij.nu

Bye bye Sumve....

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 December 2009 | Tanzania, Mwanza

Vandaag hebben we afscheid genomen van Sumve en zijn we naar Mwanza gegaan om hier onze laatste dagen door te brengen. We hadden al een lodge besproken, en daar zijn we nu. Toen we hier aankwamen zagen we dat het mooier was dan we hadden verwacht (we hebben uitzicht op het lake, ik zal uiteraard foto's maken straks..) en we hebben wireless internet op onze kamers! Pff daar zit je dan met je laptop te internetten, hoe luxe.

Vanavond of morgen ga ik even weer wat foto's uploaden! Nu eerst even bijkomen, lekker eten en van het mooie weer genieten op mijn prive balkonnetje....... !

Oja voor ik het vergeet:
Afgelopen weekend op safari geweest, het was echt SU PER!!!!! Heeeel erg mooi, gewoon onbeschrijfelijk. We hebben alle dieren gezien behalve de neushoorn, die komt niet voor in de Serengeti helaas. Jachtluipaarden in actie gezien, heel veel olifanten van heel dichtbij, giraffen, buffels, zebra's en een heeele grote kudde gnoe's, heel veel nijlpaarden zowel in als uit het water, krokodillen, pff te veel om op te noemen. We hebben alledrie meer dan 600 foto's gemaakt, dus daar zitten vast wel wat mooie bij haha...

Nou, we gaan even op het terras met mega-view over Mwanza en lake victoria een koud drankje drinken en een hapje eten... Pff wat zal ik dat warme weer missen.....

• 02 December 2009 - 09:26

Mayke:

Ha Inge,

Wat zal dat inderdaad wennen zijn ... om jullie voor te bereiden: het heeft vannacht gevroren (zo'n 2 graden), het is grijs en vanmiddag krijgen we motregen. Vreselijk saai weer, dus! Sinterklaas is hot item, althans bij de kinderen en langzaam denken we aan kerst! Ik kan niet wachten jullie te zien en te spreken en alle verhalen in me op te nemen .....

Geniet van de laatste momenten, een hele goede reis terug, een geweldig weerzien met familie en vrienden en hopelijk tot snel ......

• 02 December 2009 - 11:44

Henk En Astrid:

Heej Inge, Geniet van alle luxe die je zeker verdient hebt!!! We verlangen naar je thuiskomst!! Tot gauw!!!! Kus en alvast een dikke knuffel. Mama en papa en broertje Rick.

• 02 December 2009 - 11:54

Tessa:

Haj meid!
    Ohh jammer ofnie dat het er weer op zit.. Geniet nog maar lekker ff de laatste dagen,.. Wat zal je vriend blij zijn als je er weer bent! en al je andere vrienden en ouders natuurlijk!;)
    Door jou email heb je ons in actie gezet en chantal en ik zijn de 'leiders' van het goede doelen actie speciaal voor Tanzania! we zijn met van alles bezig en ik Bel je volgende week wel een keer om een aantal dingen te bespreken! Want we hebben jou inbreng natuurlijk ook nodig;) haha Wie kan er nu beter vertellen over Tanzania als jij!!!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen en heb nu al zin om je weer te zien! We gaan zeker ff meeten he als je thuis bent! Kom ik met de auto langs;)
    hahah
    Heel veel groetjes uit dit koude grijze nederland.... Succes alvast met die lange vliegreis!
    xxxxxxxxxxxxxxx

• 02 December 2009 - 15:25

Maartje:

Inge!
    Wat een super mooie foto's! :D
    Geniet van je laatste dagen mooi weer! Succes met de lange terugreis en tot heeeel snel! :D:D

Liefs Maartje

• 02 December 2009 - 17:47

Frank En Wilma:

Hallo Inge,
    Wat een mooie foto's van de safari. Lijkt ons ook wel wat om daar op safari te gaan. Geniet lekker van je laatste (vakantie)dagen en tot ziens. Goede terugreis gewenst.
    gr. van ons.

• 02 December 2009 - 21:49

Jordi:

Hey Inge,

Wat een superstage moet jij hebben gehad.
    Vond je het nu te kort of was het precies lang genoeg?
    Ik ben in ieder geval jaloers op de foto's van de safari:p daar had ik heel wat voor over gehad om zulke plaatjes te kunnen schieten.

Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen en hoop je dan na terugkomst in Nederland ook snel weer eens te spreken.
    Geniet van je laatste dagen zon en zie dat je wat van die zon in je koffer kunt meenemen.

Tot snel...
    Groetjes Jordi
    (die ook erg enthousiast is over je idee voor het goede doel;))

• 03 December 2009 - 12:02

Chantal:

WOW!!1 mooie foto's van je safari ben wel jaloers zou zelf ook wel op safari willen.

ben benieuw naar je verhalen. geniet nog van je laatste dagen.

en trek warme kleren aan als je terug komt;)